Igår var en trött och stressad eftermiddag och kväll. Massor att göra med jag fick ändå ingenting gjort. Så jag valde att ignorera stökighetsgraden här hemma (som var hög), jag ignorerade att jag borde fixa med en rabatt ute, jag ignorerade att jag hade lite jobb att avsluta, jag ignorerade stryktvätten och den rena tvätten som skulle plockas in. Jag ignorerade allt och gick och satte mig vid symaskinen. Tre plagg blev klara, det här är ett av dem.
Inget konstigt alls egentligen. En t-shirt med raglanärm till sonen:
Storlek: 104.
En studsig son med tröjan på:
5 kommentarer:
Snygg!
Glad kille!
Så stilren och fin!
Tack!
Jättefin!
Skicka en kommentar