fredag 4 maj 2012

T-shirt med robotar

Igår var en trött och stressad eftermiddag och kväll. Massor att göra med jag fick ändå ingenting gjort. Så jag valde att ignorera stökighetsgraden här hemma (som var hög), jag ignorerade att jag borde fixa med en rabatt ute, jag ignorerade att jag hade lite jobb att avsluta, jag ignorerade stryktvätten och den rena tvätten som skulle plockas in. Jag ignorerade allt och gick och satte mig vid symaskinen. Tre plagg blev klara, det här är ett av dem.

Inget konstigt alls egentligen. En t-shirt med raglanärm till sonen:
Material: Robottyget från Znok och grön jersey från Skroten.

Mönster: Ottobre 4/2011 (modell 25), fast jag har korta ärmar istället för långa.

Storlek: 104. 

En studsig son med tröjan på: