Egentligen är det inga konstigheter alls. Samma gamla Ottobre-mönster som jag brukar använda (och som är jag så nöjd med!). Först tänkte jag ha brunt i halsen, men den där lilla snutten brun jersey som jag tror jag har någonstans, det ville inte komma fram. Så då fick jag hitta på något annat. Det blev rött istället, och nu är jag väldigt glad för att den bruna jerseyn gömmer sig, för jag tycker det blev görbra med rött. Så nu är det bara till att hoppas att tröjan passar och blir omtyckt.
Mönster: Ottobre 4/2004 (modell 35).
Storlek: 92.
Minus: Usch vad trist det är att fota mitt i mörkaste kvällen. Det är ju helt ömöjligt att göra tygerna rättvisa.
Minus 2: Mina storlekslappar för 92 var slut, så det fick bli en tröja utan storlek.