Ganska nyss hittade jag bloggen Mockolini - en väldigt rolig upptäckt. Kläderna hon syr är helt fantastiska. Det inlägg som var aktuellt när jag hittade bloggen var det här. En jättefin heldress i blått och rött. Jag blev kär på stört. Nu slumpar det sig så att Mockolini har i dagarna sytt och bloggat i tre år, och vill fira det med en giveaway där presenten är just en heldress. Oj, vad jag är sugen på att få den.
Så hör ni, gå gärna in och kika på vad Mockolini syr (sen behöver ni ju inte anmäla er i giveawayen... jag menar då blir ju chansen att jag får presenten mindre...).
