Inte ett riktigt lapptäcke, men väl ett lapptäcks-påslakan. Sytt av gröna och blåa tyger jag hade liggande hemma. Kunde blivit snyggare om jag bemödat mig lite med att leta tyger, men som alltid när jag kommer på något jag vill göra... det ska göras på en gång och helst vara klart igår. Alltså tog jag vad jag hade hemma. Baksidan blev därför i gul lakansväv från IKEA.Och jag säger som alla andra, färgerna blir inte så bra när man fotar såhär på kvällen. Men det är ju nu jag har tid att blogga så... tja. Det får bli som det blir.