Inte ett riktigt lapptäcke, men väl ett lapptäcks-påslakan. Sytt av gröna och blåa tyger jag hade liggande hemma. Kunde blivit snyggare om jag bemödat mig lite med att leta tyger, men som alltid när jag kommer på något jag vill göra... det ska göras på en gång och helst vara klart igår. Alltså tog jag vad jag hade hemma. Baksidan blev därför i gul lakansväv från IKEA.Och jag säger som alla andra, färgerna blir inte så bra när man fotar såhär på kvällen. Men det är ju nu jag har tid att blogga så... tja. Det får bli som det blir.
3 kommentarer:
Jag tror nog att det där med att få klart saker snabbare än snabbt gått i arv.
Kul med varje uppdatering av blogen. :)
Hej! Tack för kommentarer på min blogg!!! Nu har jag hittat till dig vad kul! Insåg innan jag läste din profil att du kanske också var en Göteborgstjej (tog det på den blommiga babycorden från Myrins :-)). Vad kul med en stadsfrände till!!! Vi ses i cyber!
OttoPippi
Känner igen mig, vill också att saker och ting ska vara färdiga i princip innan det ens är påbörjat:) Då blir det att man tager vad man haver. Tycker att täcket blev jättemysigt, fint med lappteknik.
Skicka en kommentar