söndag 6 maj 2012

ReDo-jeans

Det sista plagget jag färdigställde häromkvällen var ett par jeans till dottern som legat nästan-färdiga ett tag. Tyget kommer från ett par graviditetsjeans som jag slet ut när samma dotter låg i magen. De mindre slitna delarna fick bli ett par nya jeans nu.


Till den lilla fickan använde jag tyget från den lilla minifickan med dragkedja på urspungsjeansen, ni vet den som liksom sitter i den vanliga fickan.

Material: Mina gamla jeans (som jag köpte på loppis för 60 kr i början av min graviditet).

Mönster: Ottobre 4/2011, modell 9.

Storlek: 80.

3 kommentarer:

Marina sa...

Så fina! ReDo-jeans är bäst!

Katharina sa...

Visst är dom! =)

Sally sa...

Sötaste söta! Älskar ReDo!