måndag 14 maj 2012

Tröja och jeans in action

Så här ser tröjorna jag sytt till dottern och ReDo-jeansen ut när de sitter på den lilla (som ändå blivit rätt stor nu) kroppen:



2 kommentarer:

Cecilia sa...

Vilka fina kort. Och fina kläder på en söt tjej. :-)

Annika sa...

Vad duktig du är på att sy. Hade jag varit hälften så duktig så hade jag väl på sin höjd fått ihop ett par re-do (eller vad det nu hette)shorts ;-)