Vilka fina kort. Och fina kläder på en söt tjej. :-)
Vad duktig du är på att sy. Hade jag varit hälften så duktig så hade jag väl på sin höjd fått ihop ett par re-do (eller vad det nu hette)shorts ;-)
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Vilka fina kort. Och fina kläder på en söt tjej. :-)
Vad duktig du är på att sy. Hade jag varit hälften så duktig så hade jag väl på sin höjd fått ihop ett par re-do (eller vad det nu hette)shorts ;-)
Skicka en kommentar