söndag 22 april 2012

Triss i tights


Helt plötsligt var det lite skralt i byxhögen för dottern. Så jag letade upp lite tyg och sydde tre par tights. Inget extraordinärt på något sätt, men rätt skönt att ha fyllt på lite i byxhögen för dottern.

Material: Blå klöverjersey och röd jersey från Skroten. Randig tjockare jersey från en slaktad mammatröja.

Mönster: Ottobre 4/2004, modell 2. Samma som de här.

Storlek:Förlängda 80:or.


Inga kommentarer: