En bild på
pyjamaskillen, nybadad och med boken i högsta hugg, redo för sängen helt enkelt. Vad tungan gör ute däremot, det vågar jag inte svara på...

Pyjamasen passar utmärkt, håller honom varm och är mäkta populär. Funderar på att sy fler, om jag bara hade något givet tyg...
3 kommentarer:
Snygg! Ser ut att vara en bra modell på pyjamas.
Jättefin! det här tyget gillade jag:
http://www.mg-tyger.se/shop/show_product_pictures.asp?artnr=3926
Hahaha! Vilken liten goding!!!
Skicka en kommentar