lördag 20 november 2010

Pyjamasen passar

En bild på pyjamaskillen, nybadad och med boken i högsta hugg, redo för sängen helt enkelt. Vad tungan gör ute däremot, det vågar jag inte svara på...

Pyjamasen passar utmärkt, håller honom varm och är mäkta populär. Funderar på att sy fler, om jag bara hade något givet tyg...

3 kommentarer:

OYB sa...

Snygg! Ser ut att vara en bra modell på pyjamas.

Lena sa...

Jättefin! det här tyget gillade jag:
http://www.mg-tyger.se/shop/show_product_pictures.asp?artnr=3926

Ingrid sa...

Hahaha! Vilken liten goding!!!