Först ut var en långärmad tröja i JNY-designs röda fordonstyg. Funderade ett tag över vad jag skulle ha för färg på kantbandet i halsen och bestämde mig för gul. Min beslutsamhet blev än större när jag såg inlägget med den här läcka bilden hos Älsklingsfrö. Så härlig kombination.

Material: Rött fordonstyg (jersey) från JNY-design, saffransgul jersey med lycra från mjukatyger.se.Mönster: Ottobre 4/2004 (modell 35).
Storlek: 92.
4 kommentarer:
Snygg!! Har inte tidigare sett något sytt i fordonen från JNY. Själv har jag beställt grå fordon - tråkigt kanske, men kan varieras med kantband i oändlighet.
Den var fin! den skulle Oliver älska. Igår tvingades jag titta på jag vet inte hur många youtube-filmer med traktorer som racade eller grävskopor som grävde gigantiska gropar :)
Jättefin! Härliga färger också!
Jättefin tröja!! Känns som att jag måste ha lite av dessa fordon också. Har försökt intala mig själv att det är onödigt, men det är svårt....
Skicka en kommentar