Ytterligare en tröja har sett dagens ljus. Inga direkta konstigheter - samma mönster som vanligt. Sonen gillade tröjan eftersom den var "Gyyyl" och dessutom var det ju tåg på. Tyget kommer ursprungligen från Jofotex, men jag har faktiskt köpt det av
Krimskrams som hade lite tygrensning hemma.
Material: Gult nattågstyg (jersey)
från
Jofotex, brun jersey med lycra från
Skroten.
Mönster: Ottobre 4/2004 (modell 35).
Storlek: 92.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar