måndag 12 januari 2009

Trädbody in action

15 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

Han är ju bara så underbar!
Jo då, bodyn är också jättefin. *ler*

prickig design sa...

=0) så söt liten en!!

OttoPippi sa...

Jättesnyggt!!!

Grattis till första bodyn!

lilla hjärtat sa...

Den blev ju jättesnygg, själv har jag inte vågat mig på en body än.

Katharina sa...

tackar allesammans!

lilla hjärtat: Jag har dragit mig för det jättelänge, men till slut tog jag mod till mig, och det var inte ens svårt. Så fatta mod bara. Fast det är klart, du har ju lite annat att pyssla med i det närmaste... =)

Lilla NovaK sa...

Urgullig!! Både tröjan och sonen!

Fotograf Jenny Thörnberg sa...

Wow, älskar träd. Ska sy en dopklänning med ett träd snart. roligt att se.

Lena sa...

Kanon! både bodyn och F :)

od Andulky sa...

Oj vad snygg!! Hoppas det är ok att jag lägger in dig bland mina favoriter?
/Anna

sygryn sa...

Vilken underbar bod! och kille! Trädet på är ju superfint!!

Strömming sa...

Vilken fin body! Trycket var ju toppenfint! Hittade precis hit, du har en jättefin blogg! /strömming

gullhjärta sa...

Åh, vilken fin body. Superfint tryck, jag vill också prova screentryck. Vilken trevlig blogg du har, lägger dig till mina favoriter, hoppas det är ok.

LinSar sa...

Tacxk för den fina kommentaren i min blogg.Så nu har jag hittat till dej.Har lagt till den på min lista.Ha det gott

Solveig Lövendahl sa...

Supersöt kille och jättefin body!! Vad duktig du är, jag har inte heller vågat mig på nån än...

Heimlaga sa...

Tjusig bildserie!