Han är ju bara så underbar!Jo då, bodyn är också jättefin. *ler*
=0) så söt liten en!!
Jättesnyggt!!!Grattis till första bodyn!
Den blev ju jättesnygg, själv har jag inte vågat mig på en body än.
tackar allesammans!lilla hjärtat: Jag har dragit mig för det jättelänge, men till slut tog jag mod till mig, och det var inte ens svårt. Så fatta mod bara. Fast det är klart, du har ju lite annat att pyssla med i det närmaste... =)
Urgullig!! Både tröjan och sonen!
Wow, älskar träd. Ska sy en dopklänning med ett träd snart. roligt att se.
Kanon! både bodyn och F :)
Oj vad snygg!! Hoppas det är ok att jag lägger in dig bland mina favoriter?/Anna
Vilken underbar bod! och kille! Trädet på är ju superfint!!
Vilken fin body! Trycket var ju toppenfint! Hittade precis hit, du har en jättefin blogg! /strömming
Åh, vilken fin body. Superfint tryck, jag vill också prova screentryck. Vilken trevlig blogg du har, lägger dig till mina favoriter, hoppas det är ok.
Tacxk för den fina kommentaren i min blogg.Så nu har jag hittat till dej.Har lagt till den på min lista.Ha det gott
Supersöt kille och jättefin body!! Vad duktig du är, jag har inte heller vågat mig på nån än...
Tjusig bildserie!
Skicka en kommentar
15 kommentarer:
Han är ju bara så underbar!
Jo då, bodyn är också jättefin. *ler*
=0) så söt liten en!!
Jättesnyggt!!!
Grattis till första bodyn!
Den blev ju jättesnygg, själv har jag inte vågat mig på en body än.
tackar allesammans!
lilla hjärtat: Jag har dragit mig för det jättelänge, men till slut tog jag mod till mig, och det var inte ens svårt. Så fatta mod bara. Fast det är klart, du har ju lite annat att pyssla med i det närmaste... =)
Urgullig!! Både tröjan och sonen!
Wow, älskar träd. Ska sy en dopklänning med ett träd snart. roligt att se.
Kanon! både bodyn och F :)
Oj vad snygg!! Hoppas det är ok att jag lägger in dig bland mina favoriter?
/Anna
Vilken underbar bod! och kille! Trädet på är ju superfint!!
Vilken fin body! Trycket var ju toppenfint! Hittade precis hit, du har en jättefin blogg! /strömming
Åh, vilken fin body. Superfint tryck, jag vill också prova screentryck. Vilken trevlig blogg du har, lägger dig till mina favoriter, hoppas det är ok.
Tacxk för den fina kommentaren i min blogg.Så nu har jag hittat till dej.Har lagt till den på min lista.Ha det gott
Supersöt kille och jättefin body!! Vad duktig du är, jag har inte heller vågat mig på nån än...
Tjusig bildserie!
Skicka en kommentar