söndag 11 januari 2009

En award

Jag har fått en award minsann. Tackar! Kriterierna för awarden är visst:

De utsedda bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar - ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!

Jag nöjer mig dock med att ta emot awarden, och skickar den inte vidare. Det finns alltför många bloggar för att jag ska kunna välja ut några. Så lat är jag.

Inga kommentarer: