söndag 4 januari 2009

Byx-manin fortsätter

Utveckling av mönstret som användes till de grå smala byxorna. Nu lite mer vidd upptill och mycket mer vidd nedtill. Resår uppe och nere. Jag gillar dom!

Mönster: Tights från boken Sy enkla barnkläder av Elmberg och Lidbeck. Men rejält breddat.

Material: Orange velour från Furulunds.

3 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Jättefina! Vilken cool body! :)

Katharina sa...

Tack! Bodyn kan jag däremot inte ta cred för (I wish). Det är Lindex. =)

Mimmi sa...

Vilken sötnos! Och byxorna satt verkligen snyggt på!