lördag 20 februari 2010

Gul T-shirt in action

Så här ser den gula t-shirten ut när den sitter på. Idag hade sonen en body under, så den verkar funka som både över- och undertröja. Är väldigt nöjd med passform och storlek, annat är det med den t-shirt jag syr nu, där jag har vanlig mudd till kantband, det blir inte så bra. Men mer om det när den t-shirten är bloggklar.

2 kommentarer:

Jonglören sa...

Vilken söt applikation där bak.

Doris_Assar sa...

Jättefin!! Tyckte orange tröja med lite tåg nedan var grymt fin också!! :-)