Så här ser den gula t-shirten ut när den sitter på. Idag hade sonen en body under, så den verkar funka som både över- och undertröja. Är väldigt nöjd med passform och storlek, annat är det med den t-shirt jag syr nu, där jag har vanlig mudd till kantband, det blir inte så bra. Men mer om det när den t-shirten är bloggklar.
2 kommentarer:
Vilken söt applikation där bak.
Jättefin!! Tyckte orange tröja med lite tåg nedan var grymt fin också!! :-)
Skicka en kommentar