En bild på manchesterbyxorna i användning. De var inte så stora som jag trodde, vilket är lite dumt, för då lär ju sonen växa ur dem snabbare än kvickt. Jaja, så är det.
Har förresten lärt mig att det inte är manchester, eller ja det är det ju, men det är varianten babycord. Lärde mig det av OttoPippi som sytt dessa läckra byxor i samma tyg.
4 kommentarer:
De passade ju perfekt, och vilken fin bild! Det är skumt att i google-reader syns inte bilderna från din blogg, endast texten...
Hmm, skumt. Ska kolla på inställningarna för feedet. Tack för att du nämnde det! =)
Och tack! =)
Vilken sötnos i fina byxor. Härlig bild.
Å vad roligt! Ännu en kreativ bloggare att lägga till i listan! Kul att du råkade ramla in på min blogg och tack för kommentaren. :-)
Skicka en kommentar