onsdag 22 oktober 2008

Under uppbyggnad

Jag har skapat mig en liten syblogg minsann. Här tänker jag blogga om saker jag syr. Som bloggnamnet visar på så kommer det mest att handla om kläder. Och mest barnkläder. Vi får se vad det blir av det.

2 kommentarer:

Malin sa...

Spännande att se vad som kommer här! Jag är så imponerad av alla som kan sy.

Lena sa...

Kanonidé! jag kommer att flukta och sukta men inte sy nånting eftersom jag har insett mina begränsningar... :) kan man lägga in en beställning kanske? Vem vet, du kanske bara kommer tillbaka halvtid till jobbet, resten sitter du hemma och syr för glatta livet. Jag köper direkt!