torsdag 30 oktober 2008

Dreggel dreggel


Sonen dregglar minst sju liter om dan nu för tiden känns det som. Alltså behövs det en del dreggellappar, eller dreggelbandanas. I dagsläget gör vi åt minst tre om dagen.

Material: Undersidan är i fleece, översidorna är gjorda av gamla avlagda T-shirts. Förutom de två grön/lila som är ny trikå från Panduro.

Mönster: Tacksamt lånat från L.A. Woman.

Inga kommentarer: