söndag 28 mars 2010

Pyjamas på


Så här ser pyjamasen ut på sonen nu. Väldigt stor och gott häng mellan benen, men den verkar väldigt mysig att sova i så det gör inte så mycket.

En väldigt trött son för övrigt som bara väntar på vällingen innan sängen.

1 kommentar:

lilla hjärtat sa...

Ser så go ut och så har han ju att växa i ett tag, perfekt. Fin kombination ville jag säga oxå ; )