Men nu till det som jag egentligen skulle visa. Ett par helt vanliga byxor. Eller egentligen ska de nog vara tights, men eftersom Ottobre är Ottobre blev de inte så tighta. Men ändå väldigt bra. Jag hade egentligen inte alls tänkt blogga om dessa, vem vill se ett par enkla och dessutom vida tights liksom. Men så idag, efter premiäranvändandet ångrade jag mig. Mest för att jag vill ha dem dokumenterade eftersom jag tänker sy fler. De är inte för kalla och inte för varma, och gott om rörelsevidd. Och dessutom pinsamt enkla att sy.
Så här ser de ut:
Mönster: Ottobre 4/2004, modell 2.
Storlek: 68
Gillar: Den omedvetna mönsterpassningen mitt fram, med elefantens snabel.
1 kommentar:
Snygga! och vilken mönsterpassning då! :D
Skicka en kommentar