Jag började följa Ericas förra blogg precis i början när jag började sy barnkläder. Jag var, och är fortfarande, helt förälskad i hennes heldressar som hon sydde då. Nu har hon skapat en ny blogg, där hon visar lite mer än bara barnkläder. Väldigt roligt och inspirerande!
För tillfället kan man tävla om fyra(!) stycken små börsar hos henne. Fyra vinnare alltså som får en börs var. Klart att man vill ha en sån, jag hoppas jag vinner, för jag tror att den vore smidig att ha i skötväskan med småprylar i nu när det är dags för skötväska igen vill säga.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar