tisdag 15 juni 2010

Saltstänkta jeans

Här kommer två bilder på sonens nya jeans. Vi spenderade en helg i stugan för ett tag sen, och eftersom sonen inte är någon sjusovare direkt spenderade vi morgonen med att kasta sten i havet. Väldigt roligt, vi hade nog kunnat fortsätta med det hela dagen om sonen fått bestämma. Hur som helst, jeansen gör sig bra på honom, även om insnittet vid knät kanske sitter lite långt ner för tillfället, med han växer ju, så det ser jag inte som något problem egentligen.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Men de sitter ju jättesnyggt!! Ser väldigt somriga ut!

Kul att kasta sten i havet - jag bara väntar på att makrillen ska drutta i havet från någon kaj här framöver (mammas ve och fasa...)Snart är det flytväst på som gäller.

Doris_Assar sa...

Tuffa!! Insnitten vid knäna ger ju verkligen ett lyft!! :-)