Hur som helst, här är dom:

Nu återstår nervös väntan tills kollegan provat byxorna på sonen sin. Kommer de passa?!
Material: Blå och gräsgrön bävernylon.
Mönster: Ursprungsmönstret är Skogshuggarbyxan i boken Sy till småbarnen av Anita Gunnars. Men jag har förändrat och förenklat en del. Resår uppe och nere, bort med fickorna.
Storlek: 86/92
Positivt: Att de äntligen är ihopsydda så jag slipper skämmas.
Negativt: Att jag inte vet om de passar, och att jag glömde att sätta på resår under fötterna för att hålla byxbenen på plats.
2 kommentarer:
Snygga! Fint med tvåfärgat och snygg färgkombo, men måste säga de orange är min storfavorit. De är bara såååå coooola!
Dom passade jättebra! lite för långa möjligtvis vilket bådar gott för ute-höstdagar. Tusen tack hälsar Oliver, nu kan han fullständigt rocka loss på marken när han är ute :)
Skicka en kommentar