Ruskigt länge sen jag bloggade här. Först berodde det på att jag inte sydde något, då får man ju liksom inte heller något att blogga om på en syblogg. Sen har det mest berott på tidsbrist. Tid kommer ju som ni alla vet inte i något större överflöd, och det lilla som blir över har jag använt för att sy eller sticka på sista tiden. Förhoppningsvis får jag också tummen ur att blogga mina alster snart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar